Back to Lobby

תקשורת שיווקית - תמנון התקשורת של האלף ה-3


SLM12 - Version:1
תיאור
: מרכיבי התקשורת שיווקית משולבת (IMC- Integrated Marketing Communications) כוללים: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות ומכירה אישית. מושגי היסוד של תמהיל השיווק ותמהיל התקשורת השיווקית; שילוב נכון של תקשורת שיווקית באופן ההולם את המשק בישראל ואת מאפייני החברה; החזון של החברה כתנאי להצלחת התקשורת השיווקית
קהל יעד
מנהלי שיווק ומכירות, שרוצים להבין את רזי התקשורת השיווקית, מרקומיות מתחילות
פתח הכל
  • מרכיבי התקשורת השיווקית – מושגי יסוד ובניית תכנית תקשורת שיווקית
  • ניהול המותג: תהליכי מיתוג ובניית מותג
  • מושגים בפרסום
  • מושגים ביחסי ציבור
  • מסע פרסום, מסע יחסי ציבור ומה שביניהם
  • קידום מכירות - גימיקים שיווקיים ליצירת קידום מכירות
  • תערוכות מקומיות ובינלאומיות
  • ניהול משברי תקשורת בחברה
  • קבלת החלטות בזמן משבר - חשיבותו של הזמן בעת ניהול משברים
  • מודלים של קונפליקטים בקבלת החלטות
  • אנשי שיווק, מכירות הפקת אירועים ומרקומיות מתחילות
  • להקנות כלי יסוד שימושיים לטיפול מורכב בתמנון הזה הנוגע בכל כך הרבה מאמצעי התקשורת
צור קשר
03-6176066
03-6176677 info@sela.co.il

שלח

קורסים קשורים