תן כנפיים לשיווק שלך!מעוף ויצירתיות בשיטות שיווק שעוד לא גילו לך


SLM11 - Version:1
תיאור
מה עוד אפשר לחדש בשיווק? כיצד להגדיל מכירות מבלי להוסיף אנשי מכירות? כיצד להגדיל מכירות בלי להגדיל תקציב שיווק? מהו שיווק "מתחת לקו"? מהם עקרונות היצירתיות השיווקית?
קהל יעד
מנהלים, סמנכ"לים, אנשי שיווק ומכירות, כל מי שבא במגע עם לקוחות החברה וסקרנים, הצמאים להתפתחות ועניין
פתח הכל
  • לעתים נדמה שתקציב השיווק קטן, צוות המכירות לא מספיק, ועשינו כבר כל מה שאפשר. האמנם?
  • להלן יוצגו רצף שיטות שיווק מרעננות ומדוברות פחות, המלוות בדוגמאות:
  • שיתופי פעולה לא טרוויאליים
  • ניצול במות
  • מעמדים
  • טיפול בנקודת המכירה
  • דיוור ישיר אחר
  • סיוע קהילתי
  • ניצול לוחות מודעות קיימים
  • פוסטרים תדמיתיים, אמנות ומשיכת תשומת לב
  • מתנות פרסומיות
  • שיחות טלפון מסוג אחר
  • דיילות יפות, תסלחו לי
  • מה קורה באתר האינטנרט?
  • אקט אמיץ במיוחד
  • להפיץ שמועה
  • אנשי מפתח/מובילי דעת קהל
  • מועדון לקוחות, באיזה מובן?
  • קונספט חד, נוקב ומשכנע
  • טון וסגנון - מסרים אנרגתיים. ניצוץ ולהט, איך הם עושים את זה?
  • אין דרישה לרקע מוקדם בקורס זה
  • להגדיל מכירות, תוך מיצוי הקיים (מבלי להוסיף תקציב או כ"א)
  • להקנות מימד עבודה שיווקית חדש, המהווים הרחבה והעשרה לפעילות שיווק קיימת ו/או להציג אלטרנטיבה שיווקית, אפקטיבית בכל תקציב
צור קשר
03-6176666
03-6176677 info@sela.co.il

שלח

קורסים קשורים