Back to Lobby

מסרי שיווק אפקטיביים!כיצד בונים מסרים אפקטיביים להגדלת המכירות


SL7 - Version:1
תיאור
כל שיחת מכירה בטלפון, בפגישה, בדיוור היא כולה מלים- כיצד בונים טיעון מנצח למוצר/חברה/שירות? מהו קונספט שיווקי? מדוע תהליכי מכירה מסוימים נכשלים ואחרים מצליחים? כיצד יורים לבטן הרכה של המתחרים? כיצד יוצרים בידול מובהק בסביבת השוק? איך הופך קונספט לעמוד השידרה של החברה? ומה קורה לחברה שאין לה כזה...?
קהל יעד
: מנהלים, אנשי מכירות ושיווק, חברי סגל בחברות וסתם סקרנים, המעונינים להעצים כלי שיווק ותקשורת בכל רובד בעבודתם השוטפת, לשם מקסום הצלחותיהם העסקיות
פתח הכל
  • הקדמה: כמה שוקלת מילה? העולם העסקי מתנהל ברובד המילולי בעיקרו. חיים ומוות ביד הלשון. השפה היא המדיום למצגת החברה, לטיעון המכירה של מוצר זה או אחר, לבניית תדמיתה, וליחסים העסקיים. לכן בעולם השיווקי נבחנים, בדרך שונה מהמקובל, אסוציאציות ומסרים העולים מ
  • לשכבת הניסוח קודמת, כמובן, השכבה שמתחת, תוכן הדברים. זהו הדבר שאנו מנסים להעביר ללקוחותינו או לשוק בכללו. לעתים קרובות, תוכן זה עמום, מגובב יתר על המידה, לא ממוקד ולא מוגדר. בשפת הלקוח שלנו אנו נתקל אז בתגובת: "לא שכנעתם אותי". לכן חובה להגדירו. זהו
  • דוגמאות לקונספטים מסביבת השוק שלנו. טסט קייסס
  • בהינתן הקונספט השיווקי, נגבש עתה את הדרכים לבניית הטיעון המנצח בזכות המוצר/חברה/שירות שלנו. טיעון כזה יבדל אותנו מהמתחרים שלנו, יענה על התנגדויות, יציג רציונל משכנע לבחור בהצעה שלנו, יבהיר מסרים עקיפים כמו תדמית, טון וסגנון, שאנו מעוניינים ליצור. אז
  • הבטים פרקטיים לשימוש בקונספט ובטיעון המנצח בערוצי השיווק השונים: מכירות, טלמרקטינג, דיוור, פרזנטציית תדמית, מו"מ וכו'. סקירת דוגמאות ותרגול
  • אין דרישה לרקע מוקדם בקורס זה
  • להעשיר את המשתתפים בארגז הכלים, המשמעותי ביותר לכל תנועה עסקית: בניית מסרי שיווק אפקטיביים
צור קשר
03-6176066
03-6176677 info@sela.co.il

שלח

קורסים קשורים