תקשורת שיווקית - תמנון התקשורת של האלף ה-3
SLM12 - Version:1
תיאור
: מרכיבי התקשורת שיווקית משולבת (IMC- Integrated Marketing Communications) כוללים: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות ומכירה אישית. מושגי היסוד של תמהיל השיווק ותמהיל התקשורת השיווקית; שילוב נכון של תקשורת שיווקית באופן ההולם את המשק בישראל ואת מאפייני החברה; החזון של החברה כתנאי להצלחת התקשורת השיווקית
קהל יעד
מנהלי שיווק ומכירות, שרוצים להבין את רזי התקשורת השיווקית, מרקומיות מתחילות
▼פתח הכל
-
מרכיבי התקשורת השיווקית – מושגי יסוד ובניית תכנית תקשורת שיווקית
-
ניהול המותג: תהליכי מיתוג ובניית מותג
-
מושגים בפרסום
-
מושגים ביחסי ציבור
-
מסע פרסום, מסע יחסי ציבור ומה שביניהם
-
קידום מכירות - גימיקים שיווקיים ליצירת קידום מכירות
-
תערוכות מקומיות ובינלאומיות
-
ניהול משברי תקשורת בחברה
-
קבלת החלטות בזמן משבר - חשיבותו של הזמן בעת ניהול משברים
-
מודלים של קונפליקטים בקבלת החלטות
- אנשי שיווק, מכירות הפקת אירועים ומרקומיות מתחילות
- להקנות כלי יסוד שימושיים לטיפול מורכב בתמנון הזה הנוגע בכל כך הרבה מאמצעי התקשורת
צור קשר
03-6176666
03-6176677
info@sela.co.il
שלח
קורסים קשורים