customer service


custservice - Version:1
תיאור
ההדרכה תיתן כלים למשתתפים בתחום שרות , שימור לקוחות טיפול בלקוח וגיוס לקוחות חדשים המשתתפים יקבלו כלים ומיומנויות בשילוב תפיסות מתאימות להבנת התפקיד החדש ובמעבר מתפקיד עובד מקצועי העוסק בתמיכה טכנית לתפקיד שירותי הממוקד לקוח.
פתח הכל
  • האתגרים איתם מתמודדים מול לקוחות
  • הצפיות של בעלי עניין שונים
  • מהו שרות ממוקד לקוח? הבנת ארבעת מרכיבי התפקיד והכובעים השונים
  • מהו השינוי התפיסתי העיקרי? במעבר בין עובד טכני למנהל תיק לקוח?
  • הצגת המודל האסטרטגי של מרכיבי השירות.
  • הבהרת המונח אחריות- איפה היא מתחילה והיכן מסתיימת?
    • שירות ושרות איכותי - מהם
    • אני כחלק מחטיבה ממוקדת לקוח
    • מיפוי לקוחות פנים וחוץ ארגוניים
    • תהליך מתן השרות ומיומנויות שרות
      • יצירת קשר ראשוני
      • זיהוי צרכי הלקוח ורצונותיו
      • אבחון טיפוסי לקוחות
      • כללי עשה ואל תעשה
      • מתן מענה כולל בהתאם לצרכים, רצונות וסוג הלקוח
    • תלונות לקוח כמנוף לשיפור
    • מתן שירות בטלפון
    • טיפול בתלונות לקוחות.
  • לחולל תהליך של שינוי תפיסה והבנה מצד המשתתפים של כניסה לעולם חדש ובעל כללים שונים מזה שהכירו עד כה הדורש יוזמה יומיומית וחשיבה של כמה צעדים קדימה לפעולות שיתמכו בלקוחות פנים וחוץ ארגוניים
צור קשר
03-6176066
03-6176677 info@sela.co.il

שלח